7 maj

idag är jag på bra humör . :)
skoldagen var rolig och rullade på .
bild - tapetklisterdjur
no - läxförhör
engelska - satt ute med tova , katja och tessan ( trevligt )
svenska - läste
lunch - äcklig blodbudding
idrott - staffet och 2000 meter
spanska - repaso
idag fick jag reda på att vi ska ja prov -.- i spanska också , jag känner på mig att jag har mycket plugg framför mig . suck !
idag kommer också sara hem , ååh jag längtar så efter henne !
planer för idag ? ja jag tror jag ska läsa lite haha jag vet det låter som värsta töntsaken men jag har världens bästa bok.

- den här tjejen är helt undebar !


Kommentarer
Postat av: tessan

åhhh. ja hon är verkligen sööt.. men vad ska du ha prov på då?? PUSSS

2009-05-07 @ 17:41:25
URL: http://lilltussen.blogg.se/
Postat av: johanna

i fucking spanska -.-

puss

2009-05-07 @ 17:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0