6 maj

hejsan bloggen.
nu ska jag börja blogga här istället för min och hannas blogg.
idag var skolan rätt okej.

so - romerska riket
engelska - film
elevensval - läxläsning
lunch - köttbullar med potatismos
svenska - läsning

vi slutade halv två och då tog jag sällskap med sötnosen tova.
haha vi pratade om allt och alla . när jag kom hem böt jag om och mötte vanessa i skogås.
sen åkte vi till träningen . haha jag vet inte rikitgt hur det gick idag , jag och victoria hade styrka , haha (a).
när jag kom hem åkte jag mamma och min syrra och åt och nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem.
sen ska jag väl gå och lägga mig , skoldag imorogn också !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0